ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η μεγάλη αμερικανική αγορά των Η.Π.Α., είναι ιδιαίτερα σημαντική για την Ελλάδα και τον τουρισμό μας, τόσο αναφορικά με τον εισερχόμενο τουρισμό, όσο και με τον εξερχόμενο. Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες, επιλέγουν την χώρα μας ως προορισμό, ενώ και η Ομογένεια αποτελεί βάση για την διεύρυνση εμπορικών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών. Ταυτόχρονα, και οι Έλληνες αγαπούν να ταξιδεύουν και να γνωρίζουν τους προορισμούς της αμερικανικής ηπείρου.

Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας, η Ομοσπονδία FedHATTA συμμετέχει ενεργά στο τριετές πρόγραμμα στρατηγικής προβολής της Ελλάδας και του ελληνικού τουρισμού στους τουριστικούς επαγγελματίες των ΗΠΑ, με τη συνεργασία και την υποστήριξη της ASTA (American Society of Travel Agents), και της North Events, αρχής γενομένης το 2019. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η χώρα μας προβάλλεται στρατηγικά, στην αμερικανική τουριστική αγορά, με roadshow και επαγγελματικές συναντήσεις Β2Β σε συνολικά 20 Πολιτείες των ΗΠΑ, όπου τουριστικά γραφεία και φορείς του ελληνικού τουρισμού θα έχουν τη δυνατότητα να έλθουν σε επαφή με τουριστικούς επαγγελματίες από τις ΗΠΑ.

Αυτό ήταν το επόμενο βήμα στρατηγικής εξωστρέφειας μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε το ετήσιο συνέδριο της ASTA στην Αθήνα (ASTA ADE, 14-17 Απριλίου), υπό το συντονισμό της FedHATTA, και την υπογραφή του συμφώνου συνεργασίας μεταξύ της FedHATTA και της ASTA.

Στην κατηγορία «Προτεινόμενος Προορισμός» οι Η.Π.Α. παρουσιάζουν τις δυνατότητες της μεγάλης αμερικανικής αγοράς, ενώ παράλληλα δημιουργείται μια γέφυρα επικοινωνίας και επιχειρηματικότητας μεταξύ των δύο χωρών.

Previous Article Ευρεία σύσκεψη για τον Λιμένα Κατακόλου
Next Article Απογείωση του ελληνικού τουρισμού και επιμήκυνση δείχνει ο κύκλος εργασιών των ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων

RELATED ARTICLES