ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τέθηκε σε λειτουργία η Β2Β διαδικτυακή πλατφόρμα αγοράς εισιτηρίων για τα Μουσεία και τους αρχ. χώρους για τα τουριστικά γραφεία (https://etickets.tap.gr).

Η παρουσίαση του νέου συστήματος πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Πολιτισμού, τη Τετάρτη 05 Ιουνίου (Βλέπε και σχετικό Δελτίο Τύπου)

Σε συνέχεια των συζητήσεων της FedHATTA με το Υπουργείο Πολιτισμού για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος αγοράς εισιτηρίων για τα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους πετύχαμε τις παρακάτω βελτιώσεις στο σύστημα:

  • Κατά την εγγραφή των τουριστικών γραφείων / χρηστών, το σύστημα πραγματοποιεί έλεγχο της νόμιμης λειτουργίας τους, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, ώστε να αποφεύγονται οι παράνομες τουριστικές δραστηριότητες (αρχικά, προβλεπόταν και επιλογή για «τουριστική επιχείρηση» όμως μετά από την παρέμβασή μας, απαλείφθηκε)
  • Η ισχύς των εισιτηρίων διευρύνεται και πλέον ισχύουν για όλη τη θερινή ή χειμερινή περίοδο αντίστοιχα (σημειώνεται ότι η αρχική πρόβλεψη ήταν 2 μήνες).
  • Το σύστημα παρέχει δυνατότητα πληρωμής μέσω αυτοματοποιημένου συστήματος ΔΙΑΣ- ebanking και με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (σημειώνεται ότι ξεπεράστηκαν τα προβλήματα με τα εμβάσματα και τις καθυστερήσεις που υπήρχαν με τις επιβεβαιώσεις καταβολής)
  • Τεχνική υποστήριξη: Καθημερινά, 08:00 – 18:00

Στο site μας μπορείτε να δείτε Σύντομο Οδηγό για το ηλεκτρονικό σύστημα αγοράς εισιτηρίων για τα τουριστικά γραφεία.

Διεκδικούμε ακόμα:

1.    Παραλαβή μειωμένων (εκπτωτικών) εισιτηρίων και όχι voucher
Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου, μετά την αγορά μειωμένων εισιτηρίων, το γραφείο θα λαμβάνει voucher με την επίδειξη του οποίου (συνοδευόμενο με τα απαραίτητα δικαιολογητικά) θα παραλαμβάνει τα εισιτήρια από τα εκδοτήρια του κάθε χώρου.
Έχουμε ζητήσει να υπάρξει αλλαγή στο σύστημα αυτό και τα γραφεία να λαμβάνουν τα μειωμένα εισιτήρια, προκειμένου να αποφεύγεται το υποχρεωτικό πέρασμα από τα εκδοτήρια και ο έλεγχος των δικαιολογητικών να πραγματοποιείται κατά την είσοδο στο χώρο (με ευθύνη του πελάτη/τουρίστα).

2.    Δυνατότητα καταχώρησης πολλών emails ανά τουριστικό γραφείο
Έχουμε σημειώσει την ανάγκη να δοθεί η δυνατότητα καταχώρησης περισσότερων του ενός email στην πλατφόρμα, δεδομένου ότι μία επιχείρηση μπορεί έχει πολλούς χρήστες που διαχειρίζονται την έκδοση των εισιτηρίων.

Όσον αφορά τις παλαιότερες περιόδους, έχουμε ζητήσει να υπάρξει αντικατάσταση με εισιτήρια τρέχουσας περιόδου, α) των αδιάθετων εισιτηρίων της περσινής περιόδου και β) των οφειλόμενων από το ΤΑΠ ποσών από παλαιότερη χρήση, προκειμένου να κλείσουν οι εκκρεμείς υποθέσεις.

Σημειώνεται ότι:

–    στο ηλεκτρονικό σύστημα αγοράς έχουν ενταχθεί οι χώροι: Ακρόπολη και αρχαιολογικοί χώροι του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, Κνωσός και Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου, αρχαιολογικός χώρος και μουσείο Αρχαίας Μεσσήνης.

–    Το όριο συναλλαγής είναι 50.000€ ανά παραγγελία

–    Για την ολοκλήρωσης της παραγγελίας και την προσθήκη εισιτηρίων στο «Καλάθι αγορών» υπάρχει όριο 30 λεπτών και για την πληρωμή μέσω ΔΙΑΣ 24 ώρες

–    Στην καρτέλα του κάθε γραφείου υπάρχει «Ιστορικό Κρατήσεων» όπου υπάρχει αναφορά για τα αγορασμένα εισιτήρια και πόσα από αυτά έχουν ακυρωθεί/ χρησιμοποιηθεί.

–    Η εκτύπωση των εισιτηρίων μπορεί να γίνεται είτε από εσάς είτε από στα εκδοτήρια των χώρων επίσκεψης (για την Αθήνα, Ροβέρτου Γκάλι)

Θα σας τηρούμε ενήμερους για νεότερα δεδομένα.

Previous Article Ήρθε και για τους επαγγελματίες του τουρισμού το ηλεκτρονικό εισιτήριο στα Μουσεία - Νέες δυνατότητες για τα τουριστικά γραφεία
Next Article Η Ελλάδα επιτέλους μέτοχος των διαβουλεύσεων στον Ευρωπαϊκό τουρισμό

RELATED ARTICLES