COVID-19: IATA – BSP Επιταγές & Αρνητικό BSP
Θέμα 1: Πληρωμή ΙΑΤΑ με επιταγές
Για την εξόφληση επιταγών Eurobank απαιτείται η επισυναπτόμενη επιστολή υπογεγραμμένη από τον εκδότη. Θα πρέπει να κατατίθεται στην τράπεζα μαζί με την επιταγή και επίσης θα πρέπει να έχει αποσταλεί και στο τμήμα της τράπεζας που χειρίζεται τους λογαριασμούς του εκδότη.
Για τις άλλες τράπεζες εκτός της Eurobank, δεν έχουμε ενημέρωση αλλά συνιστούμε να υπάρχει αντίστοιχη επιστολή.
Θέμα 2: Αρνητικό BSP
Όσοι συνάδελφοι έχουν αρνητικό BSP και περιμένουν χρήματα από την ΙΑΤΑ, να ενημερώσουν με τα στοιχεία του λογαριασμού τους στο IATA Customer Portal.
CATEGORY: COVID-19,Ανακοινώσεις
Previous Article
COVID-19: IATA - BSP Remmitances 02/04 & Refunds
Next Article
COVID-19: ΕΓKΥΚΛΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ