Νέες προοπτικές στη μεγάλη αγορά ταξιδιωτών των ΗΠΑ προδιαγράφει για τον ελληνικό τουρισμό η επιλογή της Αθήνας ως καταλληλότερου προορισμού για τη διοργάνωση του ετήσιου συνεδρίου Destination Expo της ένωσης αμερικανών τουριστικών πρακτόρων, ASTA, το 2018, αποτέλεσμα συντονισμένων ενεργειών της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων Ελλάδας, FedHATTA.

Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, μιλώντας στην εκπομπή Τime TV Channel εκθέτει τους λόγους για τους οποίους η Ελλάδα έπεισε τα αμερικανικά τουριστικά γραφεία ότι μπορεί να ικανοποιήσει τις προτιμήσεις, τα ενδιαφέροντα και τις ταξιδιωτικές επιθυμίες των αμερικανών τουριστών, μιας ιδιαίτερα σημαντικής αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς και ότι είναι έτοιμη να στηρίξει με νέο βηματισμό πλέον τις προσπάθειες για εξωστρέφεια και συνέργειες στον Τουρισμό.

Ο πρόεδρος της FedHATTA μιλά ακόμη για τις δράσεις και τις συνεργασίες που προωθεί η Ομοσπονδία με γνώμονα την αύξηση της ζήτησης και την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν στην Ελλάδα (EMTAAS για τον τουρισμό στην Α. Μεσόγειο), για τη συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις (ΜΙΤΕ) καθώς και για τα εργαλεία που έχει αναπτύξει για τους επαγγελματίες του τουρισμού (ΔΩΔΕΚΑ) με σκοπό την προώθηση και προβολή «ψαγμένων» προορισμών, του πολιτισμού αλλά και του θεματικού τουρισμού.

Άλλωστε, όπως επισημαίνει ο κ. Τσιλίδης, τα 31 εκατ. τουρίστες που θα επισκεφθούν φέτος την Ελλάδα αποτελούν την απόδειξη ότι η Ελλάδα συνεχίζει να έχει ισχυρό τουριστικό brand name: Παρά την αύξηση του κόστους του τουριστικού προϊόντος από τα επιπλέον φορολογικά βάρη, η ζήτηση για το ελληνικό τουριστικό προϊόν σημειώνει χρόνο με το χρόνο νέα ρεκόρ.

Previous Article Nέα ώθηση στον τουρισμό από τις ΗΠΑ- Συμφωνίες συνεργασίας με την ASTA και την ΕΑΤΑ
Next Article Συνάντηση για τις προοπτικές ανάπτυξης της τουριστικής αγοράς του Ιράν

RELATED ARTICLES