O HATTA, μέλος της Ομοσπονδίας, μετά από αναφορές μελών του, απηύθυνε αίτημα προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες σχετικά με αναγκαία παραμετροποίηση των ηλεκτρονικών συστημάτων κράτησης και έκδοσης εισιτηρίων (CRSs).

Συγκεκριμένα, μετά την έκδοση ενός ακτοπλοϊκού εισιτηρίου, τα ηλεκτρονικά συστήματα, αυτή τη στιγμή, δεν παρέχουν τη δυνατότητα μεταβολής του τηλεφωνικού αριθμού επικοινωνίας επιβάτη.  Σε περίπτωση λοιπόν, που ο ίδιος ο επιβάτης θελήσει να αλλάξει τον τηλεφωνικό αριθμό του ή αν από ανθρώπινο λάθος καταχωρηθεί εσφαλμένα ο αριθμός, δεν είναι δυνατή η μεταβολή του στα στοιχεία της κράτησης.  Αυτό σε αρκετές περιπτώσεις δημιουργεί προβλήματα, ειδικά αυτή την περίοδο που λόγω της πανδημίας COVID-19, συχνά τροποποιούνται ή και ακυρώνονται ακτοπλοϊκά δρομολόγια, καθώς μπορεί να είναι αδύνατη η επικοινωνία με τον επιβάτη με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να ενημερωθεί για σημαντικές αλλαγές της κράτησής του.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να επιλυθεί το συγκεκριμένο ζήτημα καθώς επηρεάζει το επίπεδο εξυπηρέτησης  των πελατών / επιβατών και σύμφωνα με την ενημέρωση που λαμβάνουμε από τον ΗΑΤΤΑ, είναι απόλυτα ικανοποιητική η μέχρι στιγμής θετική ανταπόκριση των ακτοπλοϊκών εταιρειών που δηλώνουν διατεθειμένες να προχωρήσουν στις απαραίτητες διαδικασίες για την επίλυση του ζητήματος.

Ταυτόχρονα, αναδεικνύεται η χρησιμότητα της άμεσης ενημέρωσης των συλλογικών οργάνων για οποιοδήποτε τεχνικό ή άλλης φύσης θέμα αντιμετωπίζουν τα μέλη τους έτσι ώστε να αναζητούνται λύσεις .

Previous Article COVID-19: Ανάλυση πρόσφατου Ν. 4714/2020 ( Α’ 148) των άρθρων 122 -124  (Φορολογικές παρεμβάσεις, Συν-Εργασία, Αναστολή, Μέτρα Στήριξης)
Next Article Αξιοποίηση των τουριστικών λεωφορείων για την αποσυμφόρηση των ΜΜΜ

RELATED ARTICLES